Marc De Neef : “Wij beslisten de producten van het NT-gamma te testen omdat deze 2 grote voordelen hebben die ons zeer interesseren. Het lagere smeltpunt en de soepelheid van het materiaal zijn grote voordelen omdat deze de plaatsingstijd verkorten, zodoende zouden wij meer m²/uur moeten kunnen plaatsen.
Tijdens de test kwamen een aantal voordelen naar boven waar wij nooit aan gedacht hadden. Ten eerste zijn de rollen lichter, waardoor ze gemakkelijker op het dak te dragen zijn. Maar het sterkste punt is dat de Derbigum NT veel gezonder is om te plaatsen. Bij andere roofing, plakt, na een hele dag branden, je haar en gezicht van de solventen en voel je echt het effect op je luchtwegen. Sinds we Derbigum NT leggen is dat volledig voorbij.
Derbigum NT is nu het standaardproduct in al onze prijsoffertes. Wij zijn ervan overtuigd dat ecologische producten zoals het NT-gamma in de nabije toekomst steeds belangrijker zullen worden.”
Bel onze commerciële dienst : 02/334 87 00 op werkdagen tussen 8:00 – 16:30 of je vertegenwoordiger.
Binnen de bouwwereld genieten de Derbigum-dakbanen best wat naamsbekendheid en een goede reputatie. Bij de particulier liggen de kaarten een beetje anders. Daarom heeft Derbigum besloten om een grote nationale mediacampagne op te starten.
Via een nationale televisiecampagne op VTM, Q2 en CAZ voor Vlaanderen en La Une, La Deux en AB3 voor Wallonië, paginagrote reclame in verschillende bouwtijdschriften en een partneriaat met het magazine Livios voor meer zichtbaarheid online en in de gedrukte pers, wil Derbigum zijn naamsbekendheid vergroten.
In een duidelijke publi-reportage worden kort de verschillende voordelen van de Derbigum-dakbanen aangehaald én de voordelen om met een Derbigum-professional te werken. De grotere naamsbekendheid bij het grote publiek zullen ook de professionele Derbigum-plaatsers helpen in hun werkzaamheden.